06 mars 2010

Hjälp mig med... att hitta balkongkrukan

Drömmarna 0ch dagens aktiviteter har kretsat kring planering av grönska på uteplatsen dit vi flyttar om några veckor.

Men se... en liten Talgoxe tittar fram bland Pelagonerna... (efter att jag varit en sväng till Bellis Blomsterhandel, granne, och hittade denna lilla vän för 20kr) Nu är det vår i fönstret!!


Mina 2 Pelagoner klipptes ner och överblivna skott bidrog till att de nu mer är 7... min tanke är att ha vita Pelagoner på trappräcket på uteplatsen. Helst i dom fina balkongkrukorna som jag hittat bilder på.... men det verkar omöjligt att hitta var man kan hitta dem i Sverige, förutom att ett ställe i Sthlm sålde dem förra året.



Har du sett dem nån stans på Internet eller irl-butik så vill jag veta var... I must have :)

2 kommentarer:

  1. De såg härliga ut. Jag vill också veta var man kan få tag på dem.

    SvaraRadera
  2. Förra året så sålde Plantagen sånna krukor, kolla om de säljer i år med.

    SvaraRadera