12 oktober 2009

Firar 1000 besök. Var med om tävla om en virkad tårta

Wihi... kikade in på bloggen och såg att besöksräknaren slagit om till 1000 besökare... magisk gräns. Vilken tur att jag snart är färdig med en tårta.
Det här ska firas!!!
Det kommer en bild på tårtan så snart den är klar.



Vill du vinna tårtan?

Skriv en kommentar nedan eller ett e-mail till fridaa_84@hotmail.com. Motivera varför tårtan ska bli din, samt vad du skulle vilja se mer av på bloggen. En jury, bestående av mig, utser bästa motiveringen som vinner tårtan.

Glöm inte skriva kontaktuppgifter så jag kan meddela om tårtan blir din. Lämna ditt tävlingsbidrag senast fredag 16/10.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar tårtor för att dom är fina. En stickad tårta skulle ju alltid vara fin. Gillar dessutom ditt sätt att handarbeta. Inte pretantiöst men otroligt inspirerande även om jag inte handarbetar alls.... Kan ju inspirera att göra annat för att du motiverar det så bra med "andrum o tankestund" även om sticka,virka,knyppla,pyssla... inte e min grej

    SvaraRadera
  2. Tja! Schysst blogg! Nu kliar det iaf i mina pysselfingrar. Gammelmormor gjorde alltid fina mormorsrutefiltar... Antar att man får börja med en single-mormorsruta-grytlapp. Kram, Erika. Macke hälsar...

    SvaraRadera