09 juni 2009

Florerat i Garnstudios höst och vinter kollektion

Kollektionen ligger ute för omröstning, man kan alltså inte se mönstren än. Men det finns fina mönster från senaste vår/sommar- och barn kollektionerna och mycket mer om du är sticksugen redan nu.

Här är några av mina favoriter som jag lagt min röst på (se bättre bilder på Garnstudio)


Z-453 fa-092 ac-007


Jag är ensam hemma denna vecka och det har lett till handarbete hela kvällarna. Känner just nu att jag är något av en expert på att påbörja virk- och stickprojekt för att sedan låta dem bli liggande. För mig är det roligast att se ett arbete växa fram från början, tänka ut hur jag vill ha det och när det inte är lika spännande längre så lägger jag arbetet åt sidan och hellre får en ny idé och påbörjar den.

Min policy är att jag inte ska lägga ut oavslutade projekt på bloggen, just för att drivas att göra klart för att få dela med mig till er läsare... det går väl si så där med att avsluta, som ni kanske förstått :)

Ikväll har jag förberett några skapelser som ni kommer att få möjlighet att rösta fram den ju du tycker är snyggast och kanske det blir en utlottning (vilket är populärt i virkbloggvärlden).


Sov gott!

1 kommentar:

  1. Tänkte tipsa dig om http://www.signerat.se
    Kanske redan sett den? Det finns liknande sidor med, men den här verkar bäst. Du kan sälja det du gör på den. Några andra:
    www.händigt.se
    www.hemmagjort.se
    www.piecesofyou.se
    www.signerat.se
    http://www.erayo.com
    www.etsy.com
    http://www.konsthantverkare.com/
    www.HandgjordaSaker.se
    www.collectionofdesigners.com

    Kanske något för bakverken du stickade?

    Emma

    SvaraRadera