24 augusti 2009

Vill du vara med på en kul grej??

Jag är med i en PIF ("pay it forward") som Ilkka startat . Det ska bli väldigt spännande att se var om ni blir sugna att vara med.

PIF handlar för mig om att jag ska göra en handgjord gåva till de tre första som kommenterar på detta blogginlägg (se slutet på detta inlägg i bloggen). Det får vara vilken gåva som helst så länge den är handgjord och man har 365 dagar på sig från blogginlägget skapades.
Förutom att kommentera och meddela att man vill vara med i PIF:en måste man lova att göra samma sak själv, dvs skicka en gåva till de tre första som kommenterar din blogg eller på annat sätt hakar på PIF (om du inte har blogg kanske du kan sätta upp en lapp på jobbet).
Detta kan vara ett kul sätt att sprida lite glädje och själv glädjas av att hantverka. Någon som vill vara med?

knapp av Amy Canadian

Kikade runt lite på Internet och såg att Jönköpings läns museum under hösten har utställningarna Craftwerk 2.0 och EcoCraft där de slår ett slag för lusten och styrkan i att göra saker själv - med hjärta och engagemang.

Någon som vill följa med mig på en tripp till Jönköping i höst?



Som sagt, skriv en kommentar med mailadress eller maila den till mig på fridaa_84@hotmail.com så jag vet vem jag ska skicka handarbetena till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar