06 augusti 2009

Kom till Fogdöns Hantverksmarknad

På lördag 8/8 ska jag försöka att sälja lite hantverk.

KOM till Fogdö kyrka (klicka på Fogdö för vägbeskrivning)

Klockan 13-17

Se ytterligare program i länken längst ner i inlägget.

Jag och min, om inte ännu mer pyssliga mamma har förberett i flera veckor... en stor anledning till att det inte hunnits med att skriva på bloggen, sorry. Det kommer bilder framöver.


Vi har gjutit flera säcka betong :), riktigt härligt material må jag säga. Är absolut värt en titt, och ett köp så klart. Jag har en hel del virkade alser, en del som inte hunnits visats upp på bloggen. Kanske en flashig pall att ha i din hall ... Jag har 2 pallar till om du vill ha fler.





Program (länk till Hembygdföreningens webbsida)
Jag hoppas ni kommer och kikar. Kanske handlar så att i alla fall bordsavgiften blir betald :)


Lite betonginspiration från nätet


kolla på Hanna Zetterlund färg och form

Noshörningsrna i beton är från Anne Nilssons webbutställning


VI SES!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar